Αναρτημένες Ανακοινώσεις
Ο Ρόλος της Ειδικής Φυσικής Αγωγής στην Ενίσχυση της Γλωσσικής Ανάπτυξης Παιδιών με Νευροαναπτυξιακές Διαταραχές: Συστηματική Ανασκόπηση
Ε. Μάντσος1, Δ.Β. Κατσαρού2, Μ. Σοφολόγη3, Η. Βασιλείου4, Κ. Μέγαρη5 Ζ. Σιούτη6
1Τμήμα Εργοθεραπείας, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Πτολεμαΐδα
2Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Ρόδος
3 Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Ιωάννινα
4 College for Humanistic Studies- ICPS, University of Central Lancashire, Athens, Greece
5Department of Psychology, CITY College, University of York Europe Campus, Thessaloniki, Greece
6 Ιατρική Σχολή, ΕΚΠΑ
Καινοτόμες τεχνολογίες για τη μελέτη και τη διάγνωση αναγνωστικών δυσκολιών σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες: ReadLet & Finger Tracking
Ραφαέλλα Αντρέου, Δρ Λουκία Ταξιτάρη
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος
Η διερεύνηση της κατάθλιψης σε έφηβους μαθητές με ΔΕΠ-Υ
Μαρία Ζωγράφου
Υποψήφια Διδάκτωρ, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης (ΠΤΔΕ), ΕΚΠΑ
Φωνολογία και Νέες Τεχνολογίες:
Το λεξίφωνο ως ενισχυτικό εργαλείο μάθησης
Λ. Κιρπότιν¹, Ρ. Κωνσταντάτου²
¹ Σχολή Μωραΐτη, ² Λεόντειος Σχολή
Τεκνοθεσία παιδιών με ειδικές ανάγκες:
προκλήσεις & υποστήριξη
Ελένη Σακελλαρίου¹, Αλέξανδρος-Σταμάτιος Αντωνίου²
¹Στατιστικολόγος-υπ.Διδακτώρ ΕΚΠΑ, ²Καθηγητής ΕΚΠΑ