Αναρτημένες Ανακοινώσεις

Αναρτημένες Ανακοινώσεις

Ο Ρόλος της Ειδικής Φυσικής Αγωγής στην Ενίσχυση της Γλωσσικής Ανάπτυξης Παιδιών με Νευροαναπτυξιακές Διαταραχές: Συστηματική Ανασκόπηση

Ε. Μάντσος1,  Δ.Β. Κατσαρού2, Μ. Σοφολόγη3, Η. Βασιλείου4, Κ. Μέγαρη5 Ζ. Σιούτη6
1Τμήμα Εργοθεραπείας, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας, Πτολεμαΐδα
2Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Ρόδος
3 Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Ιωάννινα
4 College for Humanistic Studies- ICPS, University of Central Lancashire, Athens, Greece
5Department of Psychology, CITY College, University of York Europe Campus, Thessaloniki, Greece
6 Ιατρική Σχολή, ΕΚΠΑ

Καινοτόμες τεχνολογίες για τη μελέτη και τη διάγνωση αναγνωστικών δυσκολιών σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες: ReadLet & Finger Tracking

Ραφαέλλα Αντρέου, Δρ Λουκία Ταξιτάρη
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος

Η διερεύνηση της κατάθλιψης σε έφηβους μαθητές με ΔΕΠ-Υ

Μαρία Ζωγράφου
Υποψήφια Διδάκτωρ, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης (ΠΤΔΕ), ΕΚΠΑ

Φωνολογία και Νέες Τεχνολογίες:
Το λεξίφωνο ως ενισχυτικό εργαλείο μάθησης

Λ. Κιρπότιν¹, Ρ. Κωνσταντάτου²
¹ Σχολή Μωραΐτη, ² Λεόντειος Σχολή

Τεκνοθεσία παιδιών με ειδικές ανάγκες:
προκλήσεις & υποστήριξη

Ελένη Σακελλαρίου¹, Αλέξανδρος-Σταμάτιος Αντωνίου²
¹Στατιστικολόγος-υπ.Διδακτώρ ΕΚΠΑ, ²Καθηγητής ΕΚΠΑ