Πρόγραμμα

Κατεβάστε το πρόγραμμα

Σάββατο 6 Απριλίου

Πρωινές Εισηγήσεις

Έναρξη
10:00 - 10:15 Νίκος Τσούλιας
Χαιρετισμοί και Έναρξη Συνεδρίου - Αίθουσα Καλλιρόη

Κεντρική Ομιλία - Αίθουσα Καλλιρόη
10:15 - 11:15 Ευστράτιος Παπάνης -
Προλογισμός: Ιωάννης Κοσμόπουλος
Η διασφάλιση της ποιότητας στην Ειδική Αγωγή: Από το ιατρικό και κοινωνικό μοντέλο στη συνθετική-ρεαλιστική προσέγγιση

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ

Συντονισμός: Ιωάννης Κοσμόπουλος & Κώστας Μπλιζιώτης

11:20 - 11:50 Δρ Αναστασία Κατσούγκρη
Μαθησιακές Δυσκολίες στο ελληνικό σχολείο: Η Ελληνική εκπαιδευτική πραγματικότητα απέναντι στις Μαθησιακές Δυσκολίες. Προτάσεις παρέμβασης

11:55 - 12:25 Νίκος Τομαράς
Εφαρμογή στην τάξη γενικής παιδείας τεχνικών συμπερίληψης παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες

12:30 - 13:00 Δρ Ηλίας Βασιλείου
Οι Επιτελικές Λειτουργίες και η σημασία τους στην παρέμβαση σε μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες.

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΝΕΥΡΟΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ
Συντονισμός: Θεόδωρος Γούπος

11:20 - 11:50 Ιορδάνης Νεσλεχανίδης
Ο ρόλος ενός κοινοτικού κέντρου Ψυχικής υγείας παιδιού και εφήβου στην έγκαιρη διάγνωση και πρώιμη παρέμβαση.

11:55 - 12:10 Κωνσταντίνος Τζίμας & Θεόδωρος Γούπος
Ο Ρόλος του Ειδικού Παιδαγωγού σε ένα σύγχρονο συμπεριληπτικό Σχολείο.

12:15 - 12:30 Βασιλική Τσέλιου
Το Θεατρικό Παιχνίδι στην ειδική ενταξιακή εκπαίδευση στο Ελληνικό σχολείο του 21ου αιώνα.

12:35 - 12:50 Εφραιμία Μανή
Η Εφαρμογή του LEGO®-Based Therapy στην Αναπτυξιακή γλωσσική διαταραχή

12:55 - 13:10 Κούλα Πανάγου
Έχει το παιχνίδι όρια; Δουλεύοντας το θέμα των ορίων παιγνιοθεραπευτικά

ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙ: ΤΑ ΚEΝΤΡΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΘΕΡΑΠΕΙΩΝ ΚΑΙ Ο ΡOΛΟΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚH ΑΓΩΓH
Συντονισμός: Μάρθα Ηλιοπούλου

11:20 - 13:00

Ανδρέας Μπέσσας - Λογοθεραπευτής – Επιστημονικός Υπεύθυνος του Διεπιστημονικού  Κέντρου “ενλόγω” (Πάτρα, Αίγιο, Αμαλιάδα).

Ουρανία Ευγενικού - Λογοθεραπεύτρια Επιστημονική Υπεύθυνη του Κέντρου Λογοθεραπείας – Ειδικής Αγωγής και αυτισμού “επί-λεκτον” (Λιβαδειά).

Ευγενία Καραμιχάλη - Ιδιοκτήτρια Επιστημονικού Κέντρου Ειδικών Θεραπειών «Ταξίδι στην Ανάπτυξη» (Αθήνα)

ΘΕΜΑΤΙΚH ENOTHTA: ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Συντονισμός: Αρτεμις Σπυροπούλου & Στέλλα Καραμιχάλη

11:20 - 11:35 Αυγή Βιτανίδη
Πρόγραμμα ψυχοεκπαίδευσης γονέων και φροντιστών σχετικά με τις καταστάσεις αυτιστικού φάσματος: CYGNET

11:40 - 11:55 Σωτηρία Γαλανοπούλου
Ελισάβετ Τζέλα Τα πλεονεκτήματα της συν θεραπείας σε παιδί με διαταραχή αυτιστικού φάσματος

12:00 - 12:15 Δήμητρα Νάκη
Μαθησιακές δυσκολίες – πολυαισθητηριακή προσέγγιση διδασκαλίας

12:20 - 12:35 Άννα Θεοδοσοπούλου
Ο ρόλος του κοινωνικού λειτουργού στην ειδική αγωγή

12:40 - 12:55 Γιώργος Καραμιχάλης
Τα οφέλη και οι στρατηγικές της φυσικής αγωγής στα παιδιά με ΔΑΦ

13:15 - 14:15 - COFFEE BREAK - ΑΙΘΟΥΣΑ TEMPLARS

Μεσημβρινές Εισηγήσεις

Κεντρική Ομιλία - Αίθουσα Καλλιρόη

14:15 - 15:15 Δρ Ελίνα Καραντανά - Προλογισμός: Γεράσιμος Ρούσσος
Επικαιροποιημένα αναπτυξιακά ορόσημα και αποκλίσεις από την τυπική ανάπτυξη

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ: ΟΙΚΟΔΟΜΩΝΤΑΣ ΠΟΛΥΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Συντονισμός: Δρ Μαρία Κυριακίδου

15:20 - 15:50 Χριστιάνα Ζώτου, Διονυσία Βασιλάρα, Μαρία Σφηνιαδάκη
Υποστήριξη των Ανθρώπων με οπτική και άλλες αναπηρίες στην Ελλάδα – Το παράδειγμα της Αμυμώνης.

15:55- 16:25 Δρ Μαρία Κυριακίδου
Φυσικοθεραπευτική Παρέμβαση στη Λιλιπούπολη των Ευάλωτων Πρόωρων Νεογνών

16:30 - 17:00 Μάρθα Ι. Ηλιοπούλου
Πρώιμη παρέμβαση: Ενίσχυση των αναδυόμενων ικανοτήτων κάθε μικρού ηρώα.

17:00 - 17:30 Δρ. Μαρίνα Σαλβαρά
Ο ρόλος της Φυσικοθεραπείας σε μαθητές με δυσκολίες στην κίνηση

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ
Συντονισμός: Ανδρέας Μπέσσας

15:20 - 15:35 Αγγελική Κοσμά
Ταξιδεύοντας με το πλοίο της συνεκπαίδευσης

15:40 - 15:55 Ειρήνη Αρμενιάκου
Το ταξίδι του Οδυσσέα και της Καλυψούς με τα μάτια της ψυχής - πρόγραμμα συνεκπαίδευσης

16:00 - 16:20 Κατερίνα Γιαννακοπούλου, Αλίκη Παναγιωτάκου, Κική Γεωργούση, Ιωάννα Τζίβα
Παράλληλη Οικογένεια, Μελέτη Περίπτωσης, Μαρτυρία Γονέα - Πανελλήνιος Σύλλογος Προσαρμοσμένων Δραστηριοτήτων ΑΛΜΑ

16:25 - 16:40 Ζωή Καραμάνη, Δήμητρα Στεφιάδου
Μελέτη περίπτωσης παιδιού με σπάνιο σύνδρομο Coffin Siris

16:45 - 17:00 Ειρήνη Ανδρικοπούλου
Η συμπεριληπτική εκπαίδευση μαθητών/-τριών με κώφωση/βαρηκοΐα

17:05 - 17:20 Αικατερίνη Κόγια
Με ένα επιπλέον χρωμόσωμα σε τάξη του ελληνικού τυπικού σχολείου: Μελέτη περίπτωσης παιδιού Α’ δημοτικού

ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙ: Η ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Συντονισμός: Γιώργος Παπαναστασίου

15:20 - 17:00

Κώστας Μπληζιώτης - Δάσκαλος στην Ειδική Αγωγή
Άρτεμις Σπυροπούλου - Ψυχολόγος, Ειδική Παιδαγωγός
Γεωργία Βορίση - Λογοπεδικός, BSc. MSc. Ψυχική Υγεία Παιδιού, Εφήβου, Οικογένειας Σύμβουλος Πρώιμης Παρέμβασης - Portage, Υπεύθυνη Θεραπευτικών & Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων “λόγος + πράξη"
Βαγγέλης Βασιλείου - Εργοθεραπευτής, Επόπτης και Υπεύθυνος τμήματος Εργοθεραπείας στα κέντρα “Ταξίδι στην Ανάπτυξη”.
Ιωάννα Καράμπελα - Ειδική Παιδαγωγός - Εμψυχώτρια Γνωσιακού Συμπεριφορικού Δράματος
Ευαγγελία Κατσιγιάννη - Κλινική Κοινωνική Λειτουργός, Ψυχοθεραπεύτρια

WORKSHOP - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΓΛΙΚΓ ΓΛΩΣΣΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΞΑΙ ΔΙΑΧΥΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ

15:30 - 17:00

Έλενα Ξυδοπούλου - Ειδική Παιδαγωγός

Κατά τη διάρκεια του workshop θα αναλυθούν τα χαρακτηριστικά των ΔΑΔ και της Δυσλεξίας και ειδικά όσων ενδεχομένως να συναντήσουμε μέσα στην τυπική τάξη ή σε ένα ιδιαίτερο μάθημα.

Στη συνέχεια, θα δοθούν οδηγίες για το πώς κάνουμε ανάλυση της γνωμάτευσης που μας παρουσιάζουν οι γονείς, τι θα «κρατήσουμε» ως καθηγητές και πως θα αξιοποιηθεί σε πρακτικό επίπεδο προκειμένου να κατασκευάσουμε το δικό μας άτυπο* αξιολογητικό υλικό.

Τέλος, θα δοθούν οι τομείς αξιολόγησης καθώς και αναλυτικά παραδείγματα.

Με το τέλος του workshop, οι συμμετέχοντες θα λάβουν στο email τους υποστηρικτικό υλικό και πληροφορίες που θα χρησιμεύσουν στην κατασκευή του δικού τους άτυπου τεστ αξιολόγησης.

Κυριακ΄ή 7 Απριλίου

Πρωινές Εισηγήσεις

Κεντρική Ομιλία - Αίθουσα Καλλιρόη

10:15 - 11:15 Δημήτρης Παπανικολάου - Προλογισμός: Γεράσιμος Ρούσσος

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΑΥΤΙΣΜΟΣ

Συντονισμός: Γεράσιμος Ρούσσος

11:20 - 11:40 Γεράσιμος Ρούσσος
Σύνδρομο Asperger: Το σύνδρομο του μικρού Σοφού

11:45 - 12:00 Αικατερίνη Νταλλαρή
Μουσική και Αυτισμός; Μία νέα παιδαγωγική προσέγγιση

12:05 - 12:20 Ζωή Λευκαδίτη, Καρολίνα Σουστάκοβσκα- Παπαδοπούλου
Βιωματική μάθηση και αυτισμός: η Μοντεσσοριανή μέθοδος

12:25 - 12:50 Κατερίνα Θέου
Σαμποτάροντας την αυτιστική διαταραχή: παιδιά, έφηβοι, ενήλικες με ΔΑΦ

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ - ΔΥΣΛΕΞΙΑ

Συντονισμός: Ελένη Ευγενικού

11:20 - 11:35 Νίκη Ζάβρα
Πρότυπη Δοκιμασία Αξιολόγησης της Μαθησιακής Ετοιμότητας για το Γυμνάσιο

11:40 - 11:55 Μαρία Ξύστρου
Ακριβής διαχωρισμός παιδιών με και χωρίς μαθησιακές δυσκολίες - δυσλεξία με βάση το κοινωνικο-ψυχο-εκπαιδευτικό τους προφίλ

12:00 - 12:15 Αγγελική Ζάχου
Το γλωσσικό υπόβαθρο της Αναπτυξιακής Δυσλεξίας

12:20 - 12:35 Μαρία Μαρή
Μαθησιακές ευκαιρίες αναλυτικών προγραμμάτων για μαθητές με υψηλό κίνδυνο μαθησιακών δυσκολιών στα γενικά σχολεία: Μια συγκριτική μελέτη δύο προγραμμάτων σπουδών στην Αγγλία και την Ελλάδα

12:40 - 12:55 Κωνσταντίνος Μπληζιώτης
Τεχνικές Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας στο Γλωσσικό Μάθημα. “Γέφυρα” Γενικής με Ειδική Αγωγή.

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΔΕΠΥ

Συντονισμός: Αναστασία Κατσούγκρη

11:30 - 11:45 Αθηνά Δερμεντζή
Πως μπορεί η ΔΕΠΥ να επηρεάσει τους δασκάλους και τους προσχολικούς μαθητές στη ξενόγλωσση τάξη;

11:50 - 12:05 Παναγιώτα Κοτσώνη
Αντιμετώπιση των γνωστικών δυσκολιών των μαθητών με ΔΕΠΥ στη ξενόγλωσση εκπαίδευση

12:10 - 12:25 Θεοδώρα Σισμανίδου
Έρευνα κοινωνικών και οικογενειακών παραγόντων που επηρεάζουν την εμφάνιση συμπτωμάτων συνοσηρότητας σε έφηβους με ΔΕΠΥ ή εναντιωματική συμπεριφορά

12:30 -12:45 Ευαγγελία Καρανάνα, Ευθύμιος Καρανάνας
Στρατηγικές διδασκαλίας και υποστήριξης για μαθητές με ΔΕΠΥ: ο ρόλος του εκπαιδευτικού και του σχολικού περιβάλλοντος

WORKSHOP: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΟΝΕΩΝ: Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΩΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΓΟΝΕΩΝ

Ιωάννης Κοσμόπουλος - Ειδικός Παιδαγωγός, Εκπαιδευτής Ενηλίκων

Η διαπαιδαγώγηση ενός παιδιού στην εποχή που ζούμε είναι πολύ δύσκολο να βασιστεί μόνο στο μητρικό ή πατρικό ένστικτο. Οι γονείς μέσα στη απαιτητική πραγματικότητα που βιώνουν μπορεί πολλές φορές να βρεθούν σε αδιέξοδα και δύσκολες καταστάσεις με τα παιδιά τους και να μην μπορούν να βρουν λύσεις. Θα τους βοηθούσε πολύ αν απευθυνθούν σε κάποιο ειδικό και να δεχθούν συμβουλευτική γονέων. Ένα πρόσωπο που μπορεί να τους βοηθήσει είναι ο εκπαιδευτικός των παιδιών τους αρκεί να είναι εκπαιδευμένος και καταρτισμένος κατάλληλα.

Στο εργαστήριο θα ασχοληθούμε με τις Ομάδες Γονέων και ιδιαίτερα με τις Σχολές Γονέων. Θα δούμε θεωρητικά και πρακτικά τη λειτουργία μιας τέτοιας ομάδας. Η μεθοδολογία των Σχολών Γονέων στηρίζεται στις αρχές της συστημικής θεωρίας. Υπάρχει πάντα ένα θέμα με μια σύντομη εισήγηση από τον συντονιστή.

Το μεγαλύτερο μέρος της συνεδρίασης γίνεται με ανταλλαγή απόψεων και συζήτηση των συμμετεχόντων πάνω στο θέμα. Τα θέματα επιλέγονται από την ομάδα με βάση τις ανάγκες της.

13:15 - 14:15 - COFFEE BREAK - ΑΙΘΟΥΣΑ TEMPLARS

Μεσημβρινές Εισηγήσεις

Κεντρική Ομιλία - Αίθουσα Καλλιρόη

14:00 - 15:00 Αδριανός Μουταβελής - Προλογισμός: Ιωάννης Κοσμόπουλος
Εξατομικευμένα Προγράμματα Εκπαίδευσης στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, αδυναμίες και δυνατότητες εφαρμογής τους.

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ

Συντονισμός: Γεράσιμος Ρούσσος

15:05 - 15:25 Μάρκος Παπαδονικολάκης, Guerino Παπαδονικολάκης
Θεραπεία μέσω … σκύλων: Pet Therapy

15:30 - 15:50 Κατερίνα Κουτουκάκη
Ο ρόλος του γονέα στην αναπηρία. Ενημέρωση, Ενθάρρυνση, Φροντίδα. Μύθοι και Αλήθειες

15:55 - 16:25 Ιωάννα Μπούκη
Οι προκλήσεις και οι δυνατότητες στην αντιμετώπιση της Αναπτυξιακής Λεκτικής Δυσπραξίας στα παιδιά προσχολικής ηλικίας

16:30 - 17:00 Αμαρυλλίδα Πλακογιάννη, Ευαγγελία Κατσιέρη, Ερμιόνη Σπανάκου
Διαταραχή αισθητηριακής ρύθμισης και επεξεργασίας σε παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές προσχολικής και σχολικής ηλικίας,

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ & ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ

Συντονισμός: Ηλίας Βασιλείου

15:05 - 15:20 Νεκτάριος-Θεοχάρης Τσαρουχάς
Δέσποινα Χατζηδρόσου Το αντιλαμβανόμενο στρες, η επαγγελματική εξουθένωση και ικανοποίηση των εκπαιδευτικών και μελών του ειδικού εκπαιδευτικού και ειδικού βοηθητικού προσωπικού γενικής και ειδικής αγωγής πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

15:25 - 15:40 Ελένη Λάππα, Μαρίνα Αρμένη
Ισοτιμία στην Εργασία : Η ανάγκη συμβουλευτικής και επαγγελματικού προσανατολισμού σε παιδιά με ειδικές ανάγκες.

15:45 - 16:00 Παναγιώτης Μπαρμπαγιάννης, Αικατερίνη Κατσιάνα
Συνηγορία – συμπερίληψη σε εκπαιδευτικά πλαίσια

16:05 - 16:20 Βασίλειος Πετρίδης
Νίκη Καράγιωργα Εναλλακτικά περιβάλλοντα εκπαίδευσης στην ειδική αγωγή: οργανώνοντας μία Χριστουγεννιάτικη δωροέκθεση από τους μαθητές του ΕΕΕΕΚ Καλαμάτας (μελέτη περίπτωσης)

16:25 -16:40 Κωνσταντίνος Χατζηδαυίδ
Ο ρόλος των Δομών-Φορέων Ειδικής Αγωγής στην Ενδυνάμωση της Ενσυναίσθησης της Κοινωνίας

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Συντονισμός: Βασίλης Κουρμπέτης

15:05 - 15:35 Βασίλης Κουρμπέτης
ChatGPT: Μια Ψηφιακή Γέφυρα στην Ειδική Εκπαίδευση - Ξεκλειδώνοντας Δυνατότητες και Ανοίγοντας Ορίζοντες

15:40 - 15:55 Ευαγγελία-Μιράντα Πίτσα & Βασιλική-Ευαγγελία Τσίχλη
Καινοτόμες τεχνολογικές πλατφόρμες σε ένα «σχολείο για όλους»

16:00 - 16:15 Γεωργία Σακελλαροπούλου
Διερευνώντας τις ανάγκες των Ελλήνων εκπαιδευτών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ως προς τη Συμπεριληπτική Εκπαίδευση STEAM.

16:20 - 16:35 Σταυρούλα Γκαντσίδου & Κωνσταντίνα Λιακοπούλου
Τεχνητή νοημοσύνη και διαταραχή αυτιστικού φάσματος (ΔΑΦ) - διάγνωση και εκπαιδευτικές εφαρμογές

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΤΡΑΠΕΖΙ: Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Συντονισμός: Αλέξανδρος Παπάνης, ΕΔΙΠ Πολυτεχνείου Θράκης

15:15-16:45

Οι εισηγήσεις θα πραγματοποιηθούν διαδικτυακά μέσω Zoom.Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παρακολουθήσουν τις εισηγήσεις είτε στην ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα είτε μέσω του προσωπικού σας υπολογιστή.

Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε την Κυριακή στις 15:15

Meeting ID: 528 755 3366
Passcode: Fk9Uk6

Ο σύνδεσμος θα σταλεί στους συμμετέχοντες μέσω email

Ειρήνη Καραμπάση
Η «Διδασκαλία – Μάθηση» ως ο βασικότερος παράγοντας διασφάλισης της ισότιμης και ποιοτικής εκπαίδευσης και κατ’ επέκταση της κοινωνικής ένταξης των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία
Σοφία Πακλατζόγλου
Από τον κοινωνικό αποκλεισμό στην κοινωνική ενσωμάτωση και την σχολική ένταξη. Συμβουλευτικές τεχνικές για μια ομαλή μετάβαση
Ελένη Πρασσά
Η Σημασία της Επαγγελματικής Συμβουλευτικής για τα Άτομα με Αναπηρία
Δρ Μαρία Μουζάκη
Απόψεις της κοινής γνώμης απέναντι σε ζητήματα ψυχικής υγείας (έρευνα lay view)
Δρ Αγνή Βίκη
Η συναισθηματική εξουθένωση των γονιών παιδιών με αναπηρία και οι τεχνικές ψυχολογικής ενδυνάμωσης. Μια ανασκόπηση της διεθνούς βιβλιογραφίας
Κυριακή Μερτζάνη
Ψυχοθεραπευτικές παρεμβάσεις για άτομα με αναπηρία. Μια ανάλυση περίπτωσης για την ψυχική ενδυνάμωση.
Νίκος Τριμανδήλης
Η αντιμετώπιση του τραύματος στην οικογένεια με παιδιά με αναπηρίες
Αθανάσιος Δαβαλάς
Ο ρόλος των νέων τεχνολογιών στην ψυχολογική ενδυνάμωση των ατόμων με αναπηρία
Δρ Αλέξανδρος Παπάνης
Η ψυχολογική ενδυνάμωση των χαρισματικών παιδιών και οι βέλτιστες στρατηγικές εκμάθησης της ξένης γλώσσας