Θεματικά Τραπέζια

Τραπεζι 1
Η συμπερΙληψη ως μΙα διαρκΙς εκπαιδευτικΙ πρΟ(σ)κληση

• Συντονιστής: Αλέξανδρος-Σταμάτιος Αντωνίου

Αλέξανδρος-Σταμάτιος Αντωνίου, Διευθυντής ΠΜΣ «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» – ΕΚΠΑ, Διευθυντής Προγραμμάτων ΚΕΔΙΒΙΜ & Επιστημονικός Υπεύθυνος Επιμορφωτικών Προγραμμάτων

Βασιλείου Ηλίας, Διδάκτωρ Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Αθηνών, Ειδικός Εκπαιδευτικός στη Διαχείριση Συμπεριφοράς, “PgCert in Behaviour Management”, του Nottingham Trent University. Έχει πολυετή εμπειρία σε σχολεία και ιδρύματα με μαθητές με Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές.

Κρόκου Ζωή, Διδάκτορ Ειδικής Παιδαγωγικής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστήμιου Αθηνών και έχει μεταπτυχιακή ειδίκευση στη Διδακτική της Γλώσσας και στην Εκπαιδευτική Ηγεσία και Διοίκηση.

Μουταβελής Αδριανός, Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής & Ενταξιακής Εκπαίδευσης, PostDoc, PhD, MSc, Med

Ορφανός Πέτρος, Εκπαιδευτικός, απόφοιτος του Μ.Δ.Δ.Ε. και Σχολικός Σύμβουλος Π.Ε. Κατέχει μεταπτυχιακές σπουδές στην εκπαίδευση ενηλίκων του Ε.Α.Π.

Τσούτσουβα Μαρία, Δρ Ανθρωπιστικών Σπουδών, Π.Τ.Δ.Ε. του Ε.Κ.Π.Α., Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΠΕ 70-Δασκάλων

ΤραπΕζι 2
ΠρΟγραμμα μερικΗς συμπερΙληψης μαθητΩν με αναπηρΙα στο ελληνικΟ εκπαιδευτικΟ σΥστημα.

• Συντονιστής: Αδριανός Γ. Μουταβελής

Αδριανός Γ. Μουταβελής, Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής & Ενταξιακής Εκπαίδευσης, PostDoc, PhD, MSc, Med

Προγράμματα μερικής συμπερίληψης μαθητών με αναπηρία στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα

Μαρία Γελαστοπούλου, Δρ Ειδικής και Ενταξιακής Εκπαίδευσης

Καλές Πρακτικές συνεκπαίδευσης μαθητών/τριών των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης με μαθητές/τριες των γενικών σχολείων στο πλαίσιο της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης

Γεώργιος Μπούρχας, Διευθυντής Ειδ. Δ.Σ. για Μαθητές με Εγκεφαλική Παράλυση

Προγράμματα συνεκπαίδευσης με έμφαση στην ευαισθητοποίηση των μαθητών και των εκπαιδευτικών σε ζητήματα κινητικής αναπηρίας.

Αδριανός Γ. Μουταβελής & Θάλεια Βαζάκα (Εκπαιδευτικός ειδικής εκπαίδευσης, Med)

Μελέτη περίπτωσης προγράμματος μερικής συμπερίληψης μαθητή ειδικού σχολείου με εγκεφαλική παράλυση, στο τυπικό σχολείο

Σπυριδούλα Καρίπη, Προϊσταμένη Ειδικού Νηπιαγωγείου Κωφών και Βαρηκόων Αργυρούπολης, PhD(c), Med

Η Συνεκπαίδευση ως Πυλώνας Συμπερίληψης στο Νηπιαγωγείο

Έρη Παπαμιχαλοπούλου, Προϊσταμένη 1ου Νηπιαγωγείου Ελληνικού, PhD, Med

Η Συνεκπαίδευση ως Πυλώνας Συμπερίληψης στο Νηπιαγωγείο

Ηλίας Ανδρόγιαννης, Δ/ντής 1ου Ειδικού Δ.Σ. Αγίου Δημητρίου, PhD, Med”

Προγράμματα μερικής συμπερίληψης: Το παράδειγμα του 1ου Ειδικού Δ.Σ. Αγίου Δημητρίου

ΤραπΕζι 3
ΣχολικΗ φυσικοθεραπεΙα: ΝΕοι ΟρΙζοντες της ΕκπαΙδευσης

• Συντονίστρια: Δρ Μ. Σαλβαρά

Δρ Μ. Σαλβαρά, PT, PE, MΕd, PhD, Post-Ph.D
Σύμβουλος Εκπαίδευσης Φυσικοθεραπευτών

Διαθεματική υποστηρικτική προσέγγιση στη σχολική φυσικοθεραπεία: Η ενσωμάτωση της επαυξημένης πραγματικότητας, του θεατρικού παιχνιδιού και της ανεστραμμένης τάξης

Σ. Χαλκιοπούλου, PT, MSc, MΕd, Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό, Φυσικοθεραπεύτρια, 1ο ΚΕ.ΔΑ.Σ.Υ. Πειραιά

Η συμβολή του Φυσικοθεραπευτή στα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. στην πρώιμη ανίχνευση: κινητική ανάπτυξη και μαθησιακή ετοιμότητα

Ε. Κέντρου, PT, MSc. Εκπαιδευτικός ΠΕ, Τμήμα Φυσικοθεραπείας Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

Φυσικοθεραπεία και Προαγωγή Υγείας: Προσεγγίσεις και Πρακτικές στο Σχολικό Περιβάλλον

Τραπέζι 4

ΣΥγχρονες ΠροσεγγΙσεις στην ΠρΩιμη ΠαιδικΗ ΠαρΕμβαση: ΑπΟ τη ΝευροδιαφορετικΟτητα Εως την ΟικογενειοκεντρικΗ ΦροντΙδα

• Συντονίστρια: Μαρία Κυριακίδου

Μαρία Κυριακίδου, Επίκουρη Καθηγήτρια, Τμήμα Φυσικοθεραπείας, Σχολή Επιστημών Υγείας Πανεπιστημίου Πελοποννήσου

Αρχές Πρώιμης Παρέμβασης στα 2 Πρώτα Έτη Ζωής

Μάρθα Ι. Ηλιοπούλου, Ειδική παιδαγωγός/Φιλόλογος, Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων/Σύμβουλος Γονέων, Parent Educator Attachment Parenting/Θετική διαπαιδαγώγηση

Πρώιμη Παρέμβαση: Δεξιότητες Αυτιστικού Φάσματος για Νήπια

Δρ. Μαρίνα Σαλβαρά, Μ.Ed., Ph.D., Post-Ph.D (IKY), Σύμβουλος Εκπαίδευσης Φυσικοθεραπευτών

Πρόγραμμα Ευαισθητοποίησης στη Νευροδιαφορετικότητα στη Νηπιακή Ηλικία

Ευαγγελία Κέντρου, Εκπαιδευτικός ΠΕ, MSc, Τμήμα Φυσικοθεραπείας ΠΑΔΑ

Οικογενειο-κεντρική Πρώιμη Παιδική Παρέμβαση