ΤΡΑΠΕΖΙ 1
Η διεπιστημονική ομάδα στην Ειδική Αγωγή
Η διεπιστημονική ομάδα στην Ειδική Αγωγή έχει έναν κρίσιμο ρόλο στην υποστήριξη των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Μεταξύ άλλων θα συζητηθούν.
- Η σημασία της διεπιστημονικής συνεργασίας
- Ρόλοι και Ευθύνες των Μελών της Διεπιστημονικής Ομάδας
Συνομιλητές:
Κώστας Μπληζιώτης - Δάσκαλος στην Ειδική Αγωγή
Άρτεμις Σπυροπούλου - Ψυχολόγος ειδική παιδαγωγός Επιστημονικά Υπεύθυνη
Γεωργία Βορίση - Λογοπεδικός, BSc. MSc. Ψυχική Υγεία Παιδιού, Εφήβου, Οικογένειας Σύμβουλος Πρώιμης Παρέμβασης - Portage, Υπεύθυνη Θεραπευτικών & Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων “λόγος + πράξη"
Βαγγέλης Βασιλείου - Εργοθεραπευτής, Επόπτης και Υπεύθυνος τμήματος Εργοθεραπείας στα κέντρα “Ταξίδι στην Ανάπτυξη.
Ιωάννα Καράμπελα - Ειδική Παιδαγωγός - Εμψυχώτρια Γνωσιακού Συμπεριφορικού Δράματος
Συντονιστής:
Γιώργος Παπαναστασίου - ΠΕ 70 Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΕΑΕ Ανατολικής Αττικής
ΤΡΑΠΕΖΙ 2
Τα κέντρα Ειδικών Θεραπειών και ο ρόλος τους στην Ειδική Αγωγή
Συνομιλητές:
Ανδρέας Μπέσσας - Λογοθεραπευτής – Επιστημονικός Υπεύθυνος του Διεπιστημονικού Κέντρου “Eνλόγω” (Πάτρα, Αίγιο, Αμαλιάδα).
Ουρανία Ευγενικού - Λογοθεραπεύτρια Επιστημονική Υπεύθυνη του Κέντρου Λογοθεραπείας – Ειδικής Αγωγής και αυτισμού “επί-λεκτον” (Λιβαδειά).
Ευγενία Καραμιχάλη - Ιδιοκτήτρια Επιστημονικού Κέντρου Ειδικών Θεραπειών «Ταξίδι στην Ανάπτυξη»
Συντονίστρια:
Μάρθα Ηλιοπούλου - Ειδική Παιδαγωγός – Επιστημονική Υπεύθυνη του Κέντρου Αγωγής Παιδιού και Εφήβου “Εξέλιξη” (Σπάρτη).
ΤΡΑΠΕΖΙ 3 - διαδικτυακο
Η συμβουλευτική και τα κριτήρια ποιότητας στην ειδική αγωγή
Πατήστε εδώ για να συνδεθείτε την Κυριακή στις 15:15
Meeting ID: 528 755 3366
Passcode: Fk9Uk6
Συνομιλητές:
Συντονιστής: Αλέξανδρος Παπάνης, ΕΔΙΠ Πολυτεχνείου Θράκης
1.Ειρήνη Καραμπάση, Υπ. Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αιγαίου, Προϊσταμένη 6ου Νηπιαγωγείου Μυτιλήνης
Η «Διδασκαλία – Μάθηση» ως ο βασικότερος παράγοντας διασφάλισης της ισότιμης και ποιοτικής εκπαίδευσης και κατ’ επέκταση της κοινωνικής ένταξης των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία
2. Σοφία Πακλατζογλου - Θεολόγος, Κοινωνιολόγος, Υποψήφια Διδάκτωρ Αριστοτελείου Πανεπιστημίου
Από τον κοινωνικό αποκλεισμό στην κοινωνική ενσωμάτωση και την σχολική ένταξη. Συμβουλευτικές τεχνικές για μια ομαλή μετάβαση
3. Ελένη Πρασσά Υπ. Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αιγαίου, Τμήμα Κοινωνιολογίας, MSc Κοινωνιολόγος
Η Σημασία της Επαγγελματικής Συμβουλευτικής για τα Άτομα με Αναπηρία
4. Δρ Μαρία Μουζάκη - Κοινωνιολόγος, Σύμβουλος Διδάκτωρ Κοινωνικής Πολιτικής Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, Υπεύθυνη Προγραμμάτων Σπουδών του Ι.ΙΕΚ ΕΥΡΩΠΡΟΟΔΟΣ Κορίνθου
Απόψεις της κοινής γνώμης απέναντι σε ζητήματα ψυχικής υγείας (έρευνα lay view)
5. Δρ Αγνή Βίκη, Σχολική Σύμβουλος Νηπιαγωγών Ανατολικής Αττικής και Δρ Ευστράτιος Παπάνης, Μόνιμος Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστημίου Αιγαίου
Η συναισθηματική εξουθένωση των γονιών παιδιών με αναπηρία και οι τεχνικές ψυχολογικής ενδυνάμωσης. Μια ανασκόπηση της διεθνούς βιβλιογραφίας
6. Κυριακή Μερτζάνη - Ψυχοθεραπεύτρια, Διευθύντρια Κέντρου Ψυχοθεραπείας Κοχλίας
υχοθεραπευτικές παρεμβάσεις για άτομα με αναπηρία. Μια ανάλυση περίπτωσης για την ψυχική ενδυνάμωση.
7. Νίκος Τριμανδήλης, MSc, Ψυχοθεραπευτής
Η αντιμετώπιση του τραύματος στην οικογένεια με παιδιά με αναπηρίες
8. Αθανάσιος Δαβαλάς - Υποψήφιος Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αιγαίου, Διευθυντής Εργαστηρίου Ήρων
Ο ρόλος των νέων τεχνολογιών στην ψυχολογική ενδυνάμωση των ατόμων με αναπηρία
9. Δρ Αλέξανδρος Παπάνης - ΕΔΙΠ Πολυτεχνείου Θράκης
Η ψυχολογική ενδυνάμωση των χαρισματικών παιδιών και οι βέλτιστες στρατηγικές εκμάθησης της ξένης γλώσσας